Darmowe Forum
Kwiecień 20, 2024, 07:21:13 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Forum zostało uruchomione!
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Struktura programu -liniowy  (Przeczytany 6201 razy)
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomości: 821


Email
« : Grudzień 05, 2011, 08:48:39 »

Zadanie 1. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm

program PowitanieAski;

begin                                 { początek programu }
 writeln('Witam Cie!')             { wypisz tekst }
end.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2011, 09:00:57 wysłane przez admin » Zapisane
admin
Administrator
Ekspert
*****
Wiadomości: 821


Email
« Odpowiedz #1 : Grudzień 05, 2011, 08:57:24 »

Zadanie 2. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm

program Mnozenie;
uses crt,dos;

begin
  writeln(2*2);
end.

Zadanie 3. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm
program Napisy;
uses crt, dos;   

begin
  writeln('Te dwa napisy');
  writeln('znajdują sie w kolejnych wierszach.');
  writeln;                                                             { wiersz odstępu }
  write('Ale te dwa napisy znajduja sie ');
  writeln('w tym samym wierszu.')                           { przed end. nie musi być średnika }
end.

Zadanie 4. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm

program Mnoz;
                                                       {Program mnożący dwie dowolne liczby }
uses crt,dos;
var
  Liczba1, Liczba2 : real;

begin
  readln(Liczba1);                             { odczytaj liczby z klawiatury }
  readln(Liczba2);
  writeln(Liczba1*Liczba2);                 { wyświetl ich iloczyn }
end.
Zadanie 5. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm

program Mnozenie2;
uses crt,dos;

var
  Liczba1, Liczba2 : real;

begin
  write('Podaj pierwszą liczbe: ');    { dodano }
  readln(Liczba1);
  write('Podaj drugą liczbę: ');       { dodano }
  readln(Liczba2);
  writeln('Iloczyn podanych liczb wynosi ', Liczba1*Liczba2);
  readkey                                    {zatrzymaj program do czasu wciśnięcia klawisza}
end.

Zadanie 6. Proszę narysować algorytm który na ekranie wyświetli poprosi o podanie imienia i nazwiska i wnastępnie wyświetli je na ekranie
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2011, 09:02:57 wysłane przez admin » Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

ostrovirsk freeforall gryzonie zipcraft aternoscraft