Darmowe Forum
Październik 05, 2024, 17:40:35
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności
: Forum zostało uruchomione!
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Darmowe Forum
>
Turbo Pascal
>
Projekt AŚKA
>
Struktura programu -liniowy
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Struktura programu -liniowy (Przeczytany 6418 razy)
admin
Administrator
Ekspert
Wiadomości: 821
Struktura programu -liniowy
«
:
Grudzień 05, 2011, 08:48:39 »
Zadanie 1. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm
program PowitanieAski;
begin { początek programu }
writeln('Witam Cie!') { wypisz tekst }
end.
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2011, 09:00:57 wysłane przez admin
»
Zapisane
admin
Administrator
Ekspert
Wiadomości: 821
Odp: Struktura programu -liniowy
«
Odpowiedz #1 :
Grudzień 05, 2011, 08:57:24 »
Zadanie 2. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm
program Mnozenie;
uses crt,dos;
begin
writeln(2*2);
end.
Zadanie 3. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm
program Napisy;
uses crt, dos;
begin
writeln('Te dwa napisy');
writeln('znajdują sie w kolejnych wierszach.');
writeln; { wiersz odstępu }
write('Ale te dwa napisy znajduja sie ');
writeln('w tym samym wierszu.') { przed end. nie musi być średnika }
end.
Zadanie 4. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm
program Mnoz;
{Program mnożący dwie dowolne liczby }
uses crt,dos;
var
Liczba1, Liczba2 : real;
begin
readln(Liczba1); { odczytaj liczby z klawiatury }
readln(Liczba2);
writeln(Liczba1*Liczba2); { wyświetl ich iloczyn }
end.
Zadanie 5. Proszę przepisać kod programu i narysować jego algorytm
program Mnozenie2;
uses crt,dos;
var
Liczba1, Liczba2 : real;
begin
write('Podaj pierwszą liczbe: '); { dodano }
readln(Liczba1);
write('Podaj drugą liczbę: '); { dodano }
readln(Liczba2);
writeln('Iloczyn podanych liczb wynosi ', Liczba1*Liczba2);
readkey {zatrzymaj program do czasu wciśnięcia klawisza}
end.
Zadanie 6. Proszę narysować algorytm który na ekranie wyświetli poprosi o podanie imienia i nazwiska i wnastępnie wyświetli je na ekranie
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2011, 09:02:57 wysłane przez admin
»
Zapisane
Strony: [
1
]
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Zadanie C++ lutego -Agnieszka
-----------------------------
=> Nowy dział
=> Zadanie
-----------------------------
E14
-----------------------------
=> DIV
=> Java Script
=> php
-----------------------------
Dla Magdy i Wojtka
-----------------------------
=> Liczby dwójkowe
-----------------------------
Przykłady stron internetowych
-----------------------------
=> Strona zbudowana z tabelek
-----------------------------
Podstawy PHP
-----------------------------
=> Przesyłanie danych z formularza php
=> Pętle w php
-----------------------------
Java Script
-----------------------------
=> Java Script
-----------------------------
C++ Nowe rozdanie
-----------------------------
=> C++
-----------------------------
Java JDK
-----------------------------
=> Java ale nie Script
-----------------------------
Hyde Park
-----------------------------
=> Informacje
-----------------------------
C+++
-----------------------------
=> A Kuba powiedział
-----------------------------
Multimedia
-----------------------------
=> Photoshop
=> Nowy dział
=> Java Script
=> Corel
-----------------------------
Html-strony internetowe
-----------------------------
=> Podstawy HTML- ramki/ frames
=> Podstawy HTML- tabelki
-----------------------------
C++
-----------------------------
=> Podstawy C++ cz. I
=> Kompilatory C++
=> Programowanie obiektowe w C++
=> Problem w C++
=> Podstawy
=> C++ po raz pierwszy
-----------------------------
Turbo Pascal
-----------------------------
=> Turbo Pascal semestr II
=> Projekt AŚKA
=> Turbo Pascal semestr I
=> Podstawy Turbo Pascal
Ładowanie...
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
ik
mundotelenovelas
bcpoland
rzeczypospolitakarwencka2024
noname